Poslovni uvjeti

Poslovni uvjeti važeći od 1.1.2012.

Opće odredbe:

Ovi poslovni uvjeti važe kod kupovine  u internet trgovini www.finclub.hr. Uvjeti definiraju i određuju prava i obveze prodavatelja (poduzetnik, dobavljač) i kupca (kupac, potrošač). Svi ugovorni odnosi se sklapaju u skladu sa zakonima Republike Češke. Ako je stranka potrošač, odnosi koji nisu određeni poslovnim uvjetima, reguliraju se Građanskim zakonikom i Zakonom o zaštiti potrošača. Ako jedna ugovorna stranka poduzetnik, odnosi koji nisu određeni poslovnim uvjetima, reguliraju se Trgovačkim zakonikom.

Definicija pojmova:

Dobavljač/prodavatelj – je osoba, koja kupcu isporučuje proizvode ili pruža usluge
Kupac/potrošač – je osoba, koja kupuje proizvode ili koristi usluge.
Poslovni uvjeti – ugovorni odnosi između prodavatelja i kupca.

Kupac pristaje na ove uvjete koji vrijede od trenutka slanja narudžbe i vezan je njima od trenutka sklapanja ugovora. S navedenim uvjetima se kupac ima priliku upoznati  prije izvršenja svoje narudžbe.

Svaki klijent, koji želi naručiti robu preko naše internet trgovine je dužan dati istinite i potpune podatke. U slučaju da to učini, može biti slanja robe odbijeno.

Narudžba i kupoprodajni ugovor

Kupoprodajni ugovor – narudžba kupca se zaključuje potvrdom narudžbe od strane prodavatelja. Od tog trenutka između kupca i prodavatelja nastaju  međusobna prava i obveze.

  • Sve narudžbe dostavljene putem internet trgovine www.finclub.hr su obvezujuće.
  • Sklapanjem ugovora o kupoprodaji kupac potvrđuje da je upoznat sa uvjetima poslovanja, uključujući uvjete reklamacije i slaže se s njima.
  • Uvjet za važenje elektroničke narudžbe je ispuniti sve tražene podatke i informacije iz obrasca.
  • Mjesto isporuke je adresa navedena od strane kupca u obrascu za registraciju.
  • Pravo vlasništva na robu prelazi na kupca u trenutku primitka robe i uplate nabavne cijene.
  • Cijene navedene u cjeniku su konačne.

 

Način isporuke

Poštarina i pakiranje prilikom naručivanja robe iznad 1.110,- kuna je BESPLATNO! Poštarina se određuje iz ukupnog iznosa računa prije odbitka bonova na popust.

Težina
u kg

Cijena isporuke, uključujući PDV

 Do 2 kg  20 kn
 Do 5 kg  25 kn
 Do 10 kg  28 kn
 Do 15 kg  35 kn
 Do 20 kg  38 kn
Za 1.110 kuna i više

BESPLATNO

 
  1. BESPLATNO preko našeg konzultanta

Naručenu robu će Vam osobno isporučiti naš konzultant potpuno BESPLATNO u roku 5 radnih dana. Vrijeme isporuke će naš konzultant sa Vama dogovoriti preko telefona u roku 48 sati od izvršenja narudžbe . Zbog toga je važno, da Vaš telefonski broj, naveden u narudžbi, bude važeći. Zajedno sa narudžbom će Vam predati fakturu za robu i preuzeti od Vas uplatu (u gotovini).
Ova usluga se pruža samo našim novim klijentima i ne važi za članove i konzultante Fincluba!

  1. Putem usluge preko OLZA Logistic

Pošiljka se  uvijek dostavlja na navedenu adresu. Poštarinu i pakiranje vidi gore.. Mogućnost plaćanja za pošiljku kreditnom karticom direktno dostavljaču.

Nakon slanja narudžbe preko e-shopa dobit ćete e-mailom obavijest, da je narudžba primljena. Pošiljku ćete platiti na način koji sami odaberete.

U neuspjelom pokušaju dostave će Vam pošiljka biti dostavljana slijedećeg radnog dana.
Rok isporuke - maks. 5 radnih dana.
Vrijeme pohrane - 2 radna dana (ukupno 3 pokušaja dostave).

Način plaćanja:

  1. Pouzećem

U gotovini prilikom dostave.

  1. Plaćanje prijenosom na račun

(točne upute za plaćanje putem prijenosa preko banke ćete dobiti e-mailom ili telefonski najkasnije u roku 2 radna dana, zbog toga je neophodno navesti važeći e-mail ili broj telefona)

Plaćanje za narudžbu mora biti doznačeno na račun društva FINCLUB Group d.o.o., broj računa ZAGREB Raiffeisen BANK, 2484008-1106628965, IBAN: HR3024840081106628965, SWIFT: RZBHHR2X u roku 5 radnih dana od naručivanja, neplaćene narudžbe će biti otkazane.

Roba će biti poslana najkasnije u roku 5 dana od izvršenog plaćanja.

  1. Online plaćanje

Načini online plaćanja:

  • brzo online plaćanje putem internetskog bankarstva
  • klasični prijenos sredstava putem internetskog bankarstva
  • plaćanje kreditnom karticom

Plaćanje osigurava naplatni sustav PayU.

Povlačenje iz ugovora

  • Potrošač ima pravo na temelju članka 53., stavka 7. Građanskog zakonika da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana primitka robe bez navođenja razloga, i to uvijek u pisanom obliku.
  • Ako se tako odluči, mora neoštećenu robu, bez znakova habanja, po mogućnosti u originalnom pakovanju, uključujući i dokaz o kupovini, odmah poslati natrag dobavljaču.
  • Prodavatelj će kupcu novac za robu vratiti u roku mjesec dana od povlačenja iz ugovora,  i to na dogovoreni način.
  • Prodavatelj ima pravo zadržati povrat novca dok ne dobije svoju robu natrag od kupca.
  • U nikakvom slučaju nemojte nama slati robu pouzećem! Ovakvo vraćena roba neće biti primljena i na taj način će se samo produžiti vrijeme obrade.

Reklamacja robe

Eventualne reklamacije se moraju primijeniti kod prodavatelja, kod kojeg je roba kupljena, i to bez odlaganja, odmah nakon pronalaženja kvara, u pisanom obliku. Prodavatelj je dužan potvrditi prijem reklamacije sa podacima o tome, kada je potrošač primijenio reklamaciju, što je predmet reklamacije i koji način rješavanja reklamacije potrošač traži (popravak, zamjenu robe ili povrat novca). Prodavatelj će na osnovu tih informacija izdati obrazac zahtjeva za reklamaciju, od kojeg će jedan primjerak dobiti kupac a drugi prodavatelj.

Prodavatelj će odlučiti o reklamaciji najkasnije u roku 3 radna dana. Taj rok se produžuje za vrijeme, potrebno za stručnu procjenu nedostatka. U slučaju odbijanja reklamacije je prodavatelj dužan potrošaču izdati napisano obrazloženje. U nikakvom slučaju nemojte nama slati robu pouzećem! Ovakvo vraćena roba neće biti primljena i na taj način će se samo produžiti vrijeme obrade.

Rješavanje reklamacije

Prihvaćena reklamacija mora biti riješena najkasnije u roku 30 od dana primjene reklamacije, ako prodavatelj i kupac na dogovore duži rok. Pod rješavanjem reklamacije se podrazumijeva popravak robe, zamjena za ispravnu robu ili povrat novca. Traženi način rješavanja reklamacije se mora navesti na obrascu za reklamacije. U slučaju da robu nije moguće popraviti, potrošač ima pravo na povrat novca ili zamjenu robe za ispravnu.  

Reklamacije koje šaljete iz centrale (naruđbe putem e-shopa) reklamirajte na tel. broj: +420 702 119 050, u vrijeme 9.00 – 15.00 sati, eventualno e-mailom: finclub@finclub.hr

Zaštita osobnih podataka

Informacije o kupcima se čuvaju prema važećim zakonima Češke Republike, posebno prema Zakonu o zaštiti osobnih podataka br. 101/2000 Sb. sa izmjenama i dopunama. Kupac zaključenjem ugovora pristaje na obradu i prikupljanjem svojih osobnih podataka u datoteci prodavatelja nakon uspješnog okončanja ugovora, a to sve dok se kupac pismeno ne izjasni protiv takve obrade.

Kupac ima pravo pristupa svojim osobnim podacima, pravo da ih ispravlja uključujući druga zakonska prava na tim podatke. Osobni podaci mogu na osnovu pisanog zahtjeva klijenta biti uklonjeni iz datoteke. Osobni podaci klijenta su dobro zaštićeni protiv zlouporabe, dobavljač ih ne daje nikome drugom. Iznimku čine vanjski prijevoznici, koji dobivaju osobne podatke klijenta u najmanjoj mogućoj mjeri, koja je potrebna za isporuku robe.

Izjava

Ja sam svjestan/a, da su dodaci prehrani namijenjeni za dopunjavanje normalne prehrane, nisu zamjena za raznovrsnu i uravnoteženu prehranu i nisu zamjena za lijekove, koje je propisao liječnik. Ne preporučujemo prekidati uzimanje propisanih lijekova utijekom svoga liječenja bez dogovora sa liječnikom.

Kako Finclub koristi datoteke cookie

U pružanje usluga nam pomažu datoteke cookie (kolačić). Korištenjem naših usluga, prihvaćate naše korištenje datoteke cookie. Više informacija.

Zašto kupovati kod nas?

Prirodni
proizvodi

Vrhunska kvaliteta
proizvoda

Biljke iz ekoloških
područja

Više od 30 godina
na tržištu

Garancija Liječničke udruge